من را در شبكه هاي اجتماعي دنبال كنيد

کاشی و سرامیک 60*30 یکی از بهترین انواع کاشی و سرامیک مستطیلی شکل و در انواع مختلف تولید می شود.
این محصول برای قسمت های مختلف ساختمان با کیفیت های متفاوت ساخته شده و به دلیل ظاهر زیبا و شکیل خود توانسته رضایت مصرف کنندگان را جلب کند.
در واقع نصب این کاشی در طرح های شیک و باکیفیت فضایی زیبا و دلنشین ایجاد می کند.
این محصول باید با دکوراسیون و نور پردازی هماهنگ باشد تا هماهنگی لازم را ایجاد کرده و زیبایی لازم را ایجاد کند

قیمت سرامیک ۳۰ در ۶۰ + خرید و فروش

قیمت کاشی و سرامیک 60*30 به دلیل تنوع زیاد این محصول بسیار متفاوت است و می توان آن را به صورت مستقیم و عمده با قیمت ارزان تری خریداری کرد.
فروش مستقیم این محصول به صورت آنلاین انجام می شود تا خریداران بیشتری به بهترین تولید کنندگان دسترسی داشته باشند و بتوانند با کمترین هزینه آن را تهیه کنند.
رنج قیمتی این محصول در انواع مختلف معمولا بین 300000 تا 600000 تومان می باشد.

مشخصات کاشی و سرامیک 30*60
از جمله ویژگی های کاشی و سرامیک 60*30 در واقع اندازه مستطیلی آن است که در واقع یکی از محبوب ترین اندازه ها می باشد.
این محصول برای دیوارهای عریض قابل نصب به صورت افقی و عمودی قابل استفاده می باشد.
این محصول قابلیت نصب در فضای آشپزخانه را دارد و در واقع برای نصب آن در فضای بین کابینت ها بسیار مناسب است.
به دلیل استحکام و دوام بالای این محصول برای حمام و سرویس بهداشتی استفاده می شود.
این محصول در طرح های مختلف ساخته شده و بسیار شیک و با کیفیت می باشد و بر این اساس استفاده از آن در دیوار ساختمان های مسکونی و تجاری بسیار عالی می باشد.

کاشی و سرامیک 30*60 بخرید
برای خرید کاشی و سرامیک 60*30 مشتریان باید به یک سری نکات توجه کنند زیرا این محصول بسیار متنوع است و انتخاب کاشی مناسب باعث سردرگمی می شود.
مهم ترین نکته برای خرید این محصولات در ابتدا توجه به نوع کاربرد قابل انتخاب برای دیوارها و کف های داخل و خارج ساختمان است.
این کاشی و سرامیک را با توجه به دکوراسیون می توان در طرح ها و رنگ های مختلف خریداری کرد و دارای درجه یک و دو می باشد.
این محصولات با توجه به کیفیتی که دارند در قسمت های مختلف ساختمان قابل استفاده هستند و بسته بندی آن به صورت 8 عددی می باشد.
برای خرید این محصولات باید به سایز توجه کرد و به تعداد لازم خریداری کرد.
تولید محتوا برای چیست؟ ما محتوا را تولید می کنیم تا بتوانیم جایگاهی در موتور جستجو پیدا کنیم و محتوای مورد نظر خود را به گوش مخاطبان مورد نظرمان برسانیم. اما آیا صرف تولید محتوا ما را به این هدف می رساند؟ قطعا نه! ایجاد محتوای عالی و دقیق، طراحی جذاب ترین اینفوگرافیک ها و انجام تخصصی ترین مصاحبه ها تنها بخشی از سفر است. اگر کلمات مناسب را در جای مناسب قرار ندهید، هیچ کس کار سخت شما را نخواهد دید! یکی از عواملی که به ما امکان می دهد به اهداف تولید محتوا برسیم استفاده از کلمات کلیدی است! اما کلمه کلیدی چیست؟ چرا این مهم است؟ روش انتخاب کلمات کلیدی چیست؟

کلمه کلیدی چیست؟
ابتدا باید بدانیم کلمه کلیدی چیست؟ در اصطلاح سئو، کلمه کلیدی چیزی است که کاربر در موتور جستجو تایپ می کند. در واقع کلمه کلیدی یک یا چند کلمه است که موضوع و هدف محتوای شما را تعیین می کند. در بهینه سازی موتور جستجو، کلمه کلیدی کلمه یا عبارتی است که کاربران برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود در موتور جستجو تایپ می کنند.

چه سازنده محتوا یا صاحب وب سایت باشید، می خواهید کلمات کلیدی صفحه شما با آنچه کاربران شما جستجو می کنند مرتبط باشد. اگر از کلمات کلیدی مناسب در مکان مناسب استفاده کنید، احتمال اینکه کاربر اینترنت در نتیجه جستجوی خود محتوای شما را پیدا کند افزایش می یابد.

به طور خلاصه،
کلمات کلیدی محتوای صفحه را مشخص می کنند.
موتورهای جستجو از کلمات کلیدی برای تعیین رتبه صفحه استفاده می کنند.
کلمات کلیدی به کاربر کمک می کنند تا محتوا و اطلاعات مورد نظر خود را پیدا کند. از طرفی وجود کلمات کلیدی در مقاله می تواند کاربر اینترنت را به سمت محتوای شما هدایت کند.

چرا کلمه کلیدی مهم است؟
اما کلمات کلیدی در سئو چقدر اهمیت دارند؟ کلمه کلیدی پلی است بین کاربر و تولید کننده محتوا. در واقع این کلمات کلیدی هستند که کاربر را در نتیجه جستجوهای خود به محتوای مورد نظر خود می رساند. بدون کلمات کلیدی، جستجو بیهوده و مطالب و مقالات غیر قابل خواندن خواهد بود!

وقتی گوگل می خواهد صفحه ای را رتبه بندی کند به محتوای آن نیز توجه می کند. به کلمات استفاده شده در صفحه نگاه می کند. موتورهای جستجو محتوای صفحه را از کلمات استفاده شده در صفحه درک می کنند. بنابراین، استفاده از کلمات کلیدی مناسب و تکرار آنها به جای آن می تواند به گوگل در درک محتوای صفحه شما کمک کند. به این ترتیب، شما باید راهی برای ورود به ذهن مخاطب خود پیدا کنید و از کلمات یا عباراتی استفاده کنید که آنها به دنبال آن هستند.
اهمیت کلمات کلیدی در سئو پنهان نیست، اما گوگل و نحوه عملکرد آن تنها دلیل استفاده از کلمات کلیدی نیست. مهمترین مشکل کاربر است. در واقع، شما همیشه باید روی کاربر تمرکز کنید: روی بازدیدکنندگان صفحه و مشتریان بالقوه. با بهینه سازی موتور جستجو می توانید کاربران را به صفحه خود هدایت کنید.

کلمات کلیدی می توانند به بازاریابی کمک کنند و این یکی دیگر از دلایل اهمیت آنهاست. اگر می خواهید بودجه ای را برای تبلیغات در نظر بگیرید، می توانید روی کلمات کلیدی خاصی در تبلیغات پرداخت به ازای کلیک یا پرداخت به ازای کلیک (PPC) تمرکز کنید. Google Ads اینگونه کار می کند. تبلیغ‌کنندگان برای یافتن موقعیتی در بالای صفحه نتایج برای کلمات کلیدی خاص هزینه می‌کنند.
اگر می خواهید یک استراتژی بازاریابی برای وب سایت خود تعریف کنید، باید در مورد کلمات کلیدی خاصی تحقیق کنید. با بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) و بازاریابی محتوا، می توانید بدون نیاز به تبلیغات گوگل به رتبه های بالایی برسید.

به طور خلاصه، کلمات کلیدی به چند دلیل مهم هستند:

بر این اساس می توانید یک استراتژی بلند مدت مبتنی بر سئو برای بازاریابی محتوا بسازید.
شما درک خوبی از مخاطبان هدف خود خواهید داشت و به تعداد این مخاطبان و همچنین سوالات و مشکلات آنها پی خواهید برد.
با استفاده از آنها می توانید ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

چرا یک کلمه کلیدی انتخاب کنیم؟
اگر کسب و کار شما آنلاین است، کلمات کلیدی یکی از مهمترین ابزار شما هستند. در واقع در این کمپین شما برای شکست دادن رقبا و جذب کاربران به بازار خود مبارزه می کنید.

اگر به کلمات کلیدی که وب سایت در آنها رتبه بندی شده است نگاه کنید، به نقاط قوت وب سایت و برتری آن نسبت به رقبا پی خواهید برد.

تحقیق کلمات کلیدی همه چیز در مورد یافتن کلمات کلیدی مناسب برای یک وب سایت است. به این ترتیب، لازم نیست محبوب ترین کلمات کلیدی مرتبط با تجارت خود را انتخاب کنید. همانطور که گفتیم رقابت بر سر این کلمات کلیدی بسیار شدید است و تبلیغات آنها نیز بسیار پرهزینه است.

همچنین، نباید کلمات کلیدی را جستجو کنید که هیچ کس به دنبال آن نیست. شما باید ویژگی های کلمات کلیدی ارزشمند را بدانید و بر اساس آن معیارها انتخاب کنید.

معیارهای انتخاب کلمه کلیدی
نرخ جستجو
این معیار به شما می گوید چند بار یک کلمه کلیدی در گوگل جستجو شده است. به این ترتیب می توانید محبوبیت کلمه کلیدی را بسنجید. همچنین، می‌توانید پیش‌بینی کنید که این کلمات کلیدی چقدر ترافیک وب‌سایت شما را افزایش می‌دهند.

رقابت
معیار بعدی رقابت است. مهم نیست که چند کلمه کلیدی جستجو می شود، در هر صورت باید از موضوع رقابت آگاه باشید.

قیمت (هزینه هر کلیک)
اگر می خواهید تبلیغ کنید (و نه سئو)، بدانید که هر کلمه قیمتی دارد. در هزینه به ازای کلیک، هر بار که کاربر پس از جستجوی کلمه کلیدی، روی کلمه کلیک می کند، باید مبلغی را پرداخت کند. به عنوان مثال، در ایالات متحده، شما به ازای هر کلیک روی کلمه کلیدی "وام" 3.94 دلار پرداخت می کنید. این بدان معنی است که هر بار که شخصی در ایالات متحده کلمه "وام" را جستجو می کند و روی تبلیغ کلیک می کند، تبلیغ کننده باید 3.94 دلار به ازای هر تبلیغ به وب سایت پرداخت کند. در اینجا شما باید تصمیم بگیرید که آیا ارزشش را دارد که برای هر کلیک چهار دلار برای یک کلمه بپردازید یا خیر! این سوال را حتما از خود بپرسید.

تعداد کلمات
میانگین تعداد کلمات مقاله در واقع به تعداد کلمات یک جمله اشاره دارد. هرچه کلمات کلیدی بیشتری داشته باشد، احتمال رتبه بندی آن بیشتر می شود. (ما در این مورد در بخش کلمات کلیدی دم بلند بحث خواهیم کرد)

هدف
کلمه کلیدی intent به شما می گوید که هدف کاربر از آن جستجو چیست. به عنوان مثال، به ما می گوید که آیا قصد کاربر از این جستجو خرید است یا صرفاً جمع آوری اطلاعات. آنها می خواهند بخرند یا فقط به محصولات نگاه کنند.

چگونه از کلمات کلیدی استفاده کنیم؟
انتخاب کلمات کلیدی برای سایت و استفاده از آنها قوانین خاص خود را دارد. شما نمی توانید فقط یک سری کلمات کلیدی را در متن خود قرار دهید و به نتیجه دلخواه برسید. تولید محتوا باید برای یک انسان واقعی انجام شود، نه فقط برای رتبه بندی در موتورهای جستجو مانند گوگل. کلمات کلیدی انگلیسی و فارسی را بر اساس مخاطب، موضوع محتوا و برند خود انتخاب کنید.

چند قانون اساسی برای انتخاب بهترین کلمات کلیدی و نحوه استفاده از آنها وجود دارد. با این چند قانون کلی می توانید کار خود را شروع کنید. به عنوان مثال، یک کلمه کلیدی منحصر به فرد را در هر صفحه از وب سایت خود قرار دهید.

با یادگیری اصول اولیه استفاده از کلمات کلیدی، می توانید از تمام مزایای کلمات کلیدی نهایت استفاده را ببرید.

می توانید کلمات کلیدی را در بخش های مختلف مانند URL، تگ H1، توضیحات متا و تگ alt تصویر قرار دهید. همه اینها موتورهای جستجو را به سمت محتوای اصلی محتوای شما هدایت می کند و در نهایت محتوای شما به مخاطبان هدف شما می رسد. این یعنی استفاده از کلمات کلیدی برای جذب مشتری!


ردیابی عملکرد کلمه کلیدی و ابزار رایگان یافتن کلمات کلیدی 
اما یادگیری نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب و قرار دادن آنها پایان کار نیست! بعد از این مرحله نوبت به ردیابی رتبه بندی کلمات کلیدی می رسد. ابزارهایی مانند nightwatch.io می توانند کلمات کلیدی را ردیابی کنند و گزارش هفتگی تغییرات آنها را به شما ارائه دهند. به این ترتیب می توانید از تاثیر تغییراتی که در محتوا ایجاد می کنید مطلع شوید.

علاوه بر این، ابزارهایی مانند Google Analytics / Search Console به شما می گویند که آیا صفحات مورد نظر شما ترافیک بیشتری ایجاد می کنند یا خیر.

سعی کنید تغییرات را به صورت هفتگی دنبال کنید، زیرا محتوای جدید دائما در حال تولید است. به همین دلیل، همیشه باید بر رتبه بندی کلمات کلیدی خود نظارت داشته باشید.

با استفاده از ابزار تحقیق کلمات کلیدی و بررسی مداوم عملکرد کلمات کلیدی، می توانید از رقبای خود پیشی بگیرید و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.
سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یکی از مواردی است که امروزه همه می دانند. تسلط اینترنت در عصر تکنولوژی، تمامی فعالیت های بشر را تحت تاثیر قرار داده است. تحول تدریجی اما مستمر حرفه ها را نیز می توان تحت تأثیر مدرنیته و فناوری های جدید مشاهده کرد. همه مشاغل سنتی حداقل بخش کوچکی از تجارت خود را تحت تأثیر محیط اطراف خود و برای تضمین بقای خود به اینترنت هدایت کرده اند.
ضمن اینکه در سایه برتری فضای مجازی در زندگی مردم، مشاغل آنلاین جدیدی نیز ایجاد شده است. برای پیشرفت و موفقیت در این فضا، شناخت مکانیسم اینترنت و موتورهای جستجوگر آن ضروری است. بنابراین شناخت سئو چیست و قوانین موتورهای جستجو از اهمیت خاصی برخوردار است.

یادگیری سئو مقدماتی 
اول از همه باید گفت که سئو در واقع یک مخفف است. معنی لغوی این عبارت بهینه سازی موتور جستجو است. در کشور ما ایران و همچنین در زبان فارسی از همان علامت اختصاری SEO استفاده می شود. زیرا جایگزینی برای آن وجود ندارد. همچنین این کلمه یک اصطلاح محسوب می شود و معنای آن چندان جالب به نظر نمی رسد. این اصطلاح به فرآیندی اشاره دارد که طی آن یک سایت می تواند به رتبه بالاتری دست یابد.
به عبارت ساده، موتورهای جستجو مانند گوگل معیارهایی را برای تعیین موقعیت وب سایت ها در فهرست صفحات خود در نظر می گیرند. دانستن این معیارها و تنظیم جهت صفحه وب و محتوایی که بر اساس آنها تولید می کنیم سئو نام دارد. معنای این اصطلاح بسیار ساده است. اما پاسخ به این سوال که چرا این فرآیند در کسب و کار اینترنتی ما اهمیت ویژه ای دارد هنوز مشخص نیست.

اهمیت سئو در گوگل
ممکن است تعجب کنید که چرا این روند اینقدر مهم است؟ بیایید با ذکر یک مثال واقعی به این سوال پاسخ دهیم. تصور کنید می خواهید یک فروشگاه راه اندازی کنید. بی شک سعی می کنید تمام سرمایه خود را صرف پیدا کردن مکانی مناسب و پر رفت و آمد کنید. از آنجا که می دانید کسب و کار در یک مکان است، باعث می شود فروشگاه شما بهتر دیده شود.
از آنجایی که ویترین فروشگاه ما در معرض دید افراد بیشتری قرار دارد، تعداد افرادی که وارد فروشگاه ما می شوند و خرید می کنند بسیار بیشتر خواهد بود. بدیهی است که مشتریان بیشتر برابر است با سود بیشتر. بنابراین، کسب موقعیت مناسب در هر شرکتی مهم است. با این تشبیه به راحتی متوجه شده اید که یادگیری سئو جایگاه ویژه ای در رشد کسب و کار شما در فضای مجازی دارد. زیرا با آن قادر خواهید بود بهترین موقعیت را در موتورهای جستجو کسب کنید.

محتوا رمز موفقیت در موتورهای جستجو است
اکنون اهمیت سئو را می دانید. بنابراین از امروز دغدغه شما کسب رتبه های برتر موتورهای جستجو خواهد بود. به خصوص گوگل، زیرا پرکاربردترین موتور جستجوی جهان است. بنابراین هر کسی که می خواهد در اینترنت موفق باشد باید بتواند استانداردهای گوگل را برآورده کند. این نرم افزار کامپیوتری عوامل زیادی را در نظر می گیرد تا به وب سایت ها موقعیت خاص خود را بدهد.
اما همیشه مهم ترین و اصلی ترین موضوع تولید محتوای جذاب و مناسب است. حتی اگر همه عوامل فرعی را دنبال کنید اما محتوای بی فایده و نامفهوم تولید کنید، مردم به سرعت صفحه شما را ترک خواهند کرد. این ربات های گوگل را متقاعد می کند که شما شهرت آن را به عنوان بهترین موتور جستجو تضعیف می کنید. از این رو، سایت شما را به رتبه های پایین تر و صفحات آخر منتقل می کند.

چگونه سئو انجام دهیم
موتورهای جستجو در هر بررسی بیش از 200 عامل را در نظر می گیرند. برای موفقیت در این رویکرد باید در تمام قسمت های محتوای خود به این معیارها توجه کنید. به عنوان مثال، در قسمت عنوان نباید از جملات خیلی طولانی استفاده کنید. زیرا گوگل آن را به طور کامل نشان نمی دهد. این می تواند جذابیت ویترین فروشگاه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. همچنین جایگاه کلمات کلیدی در نام محتوا بسیار مهم است.
عنوان و توضیحات مختصر زیر باید به گونه ای نوشته شود که کاربر بتواند با یک نگاه به موضوع کلی محتوای شما پی ببرد. علاوه بر این، سرفصل های مناسب در محتوای اصلی و استفاده از تصاویر، جذابیت بصری مقاله را افزایش می دهد. متن جذاب در جذب مخاطب و گوش دادن به صحبت های شما بسیار موثر خواهد بود. تعداد مناسب کلمات متن و استفاده مناسب از کلمات کلیدی از دیگر موارد مهم است.

روش های گوگل برای تایید سایت ها
موتورهای جستجویی که می توان از آنها به عنوان پیشرفته ترین ابزار جستجو یاد کرد گوگل، یاهو و بینگ هستند. این برنامه های کامپیوتری با روش های بسیار پیشرفته و بدون نیاز به نیروی انسانی وب سایت ها را بررسی می کنند تا آنها را در صفحات خود طبقه بندی و سازماندهی کنند. به عبارت ساده، آنها از ربات هایی استفاده می کنند که به صفحات وب دسترسی دارند و فاکتورهای لازم را بررسی می کنند. به این ربات ها خزنده می گویند. با رعایت نکات سئو می توانید به خزنده های Google اطلاع دهید که در آنجا هستید. البته گاهی افراد برای اینکه در حد استانداردها سریعتر دیده شوند، تقلب و اغراق می کنند. این روش که کلاه سیاه نام دارد، ممکن است سریعتر باشد، اما بسیار کوتاه مدت است. زیرا خزندگان دشمن این کلاه سیاه هستند و به محض شناسایی شما را پایین می آورند. از طرفی با روش کلاه سفید و محتوای مناسب جایگاه برتر و ابدی در گوگل پیدا خواهید کرد.



متخصص بهینه سازی موتورهای جستجو
بهینه سازی موتورهای جستجو دنیای بسیار بزرگی است. همانطور که قبلا ذکر کردیم، گوگل بیش از 200 معیار را با خزنده های خود بررسی می کند. به نظر می رسد که احترام به همه این موارد بدون فراموش کردن یک مورد غیرممکن است. همچنین، گاهی اوقات می توانیم با بهینه سازی بیش از حد و از دست دادن شانس دیده شدن برای همیشه، ربات ها را به دشمنان سایت خود تبدیل کنیم.
ابزار فنی SEO آموزش سئو تکنیکال; این فرآیند آماده سازی و بهینه سازی سایت برای درک گوگل از محتوا و ارتباط بین صفحات است.

تجزیه و تحلیل رقبا، تحقیقات کلمات کلیدی، تولید محتوای ارزشمند و فعالیت های موثر در لینک بیلدینگ خارجی نقش بسیار مهمی در موفقیت یک پروژه سئو دارند، اما همه این عوامل تنها زمانی مفید نخواهند بود که سایت ما بستر مناسبی را برای ارائه محتوا فراهم کند. کاربر و گوگل

رعایت استانداردهای سئو در طراحی وب سایت و بهبود تجربه کاربری را نمی توان تنها عامل بهبود رتبه دانست، اما شناخت و اجرای این نکات برای کسب جایگاه در نتایج ضروری است.

کارگاه فنی سئو برگرفته از سال ها تجربه ما در ساخت وب سایت ها و پروژه های سئو موفق است و با رویکرد "دستی" طراحی شده است. برای درک مفاهیم ارائه شده در این کارگاه و پیاده سازی آن ها در پروژه خود نیازی به دانش کدنویسی یا تجربه طراحی وب ندارید!
محدودیت یادگیری؛ یک متخصص سئو به چه میزان دانش فنی و تجربه نیاز دارد؟
ساختار URL ها؛ معماری و ساختار آدرس دهی صفحات سایت
کاوش و نمایه سازی؛ مدیریت خزش بودجه و درک مفاهیم مرتبط
تگ های HTML؛ برچسب های HTML را به درستی بشناسید و استفاده کنید
داده های ساخت یافته؛ نشانه گذاری استاندارد و استفاده از طرحواره
UX و سرعت صفحه؛ بهبود سرعت سایت و تجربه کاربری
ابزار تجزیه و تحلیل؛ دانش اولیه ابزارهای جانبی و کاربردی

اولین سوالی که به ذهن شما خطور می کند این است: برای یادگیری سئو فنی به چه میزان دانش فنی و تجربه کدنویسی نیاز داریم؟ حقیقت این است که شما نیازی به "تجربه کدنویسی" ندارید، اما داشتن دانش کافی برای درک کدهای HTML و مهارت های عملی برای ارائه آن به تیم فنی و نظارت بر اجرای صحیح الزامی است.

به عنوان یک متخصص سئو، علاوه بر دانش تخصصی در زمینه کاری خود، باید مهارت های نرمی را برای برقراری ارتباط با سایر تیم های بازاریابی دیجیتال کسب کنیم. کسب این مهارت ها به ما کمک می کند تا زمان گرانبهای خود را برای یادگیری نحوه کدنویسی و پیاده سازی آن در سایت تلف نکنیم.

در این فصل از کارگاه آموزشی فنی سئو به بررسی مسیر تصمیم گیری و تحلیل برای ایجاد تغییر فنی در سایت می پردازیم و حدود اختیارات یک متخصص سئو را روشن می کنیم. پیروی از این طرز فکر به شما کمک می کند تا زمان و انرژی کمتری را صرف ارجاع درخواست های خود به تیم فنی و دریافت پاسخ از آنها کنید.
هر صفحه در اینترنت به یک آدرس منحصر به فرد نیاز دارد تا شانس ایندکس شدن و نمایش در نتایج جستجو را داشته باشد. URL در واقع مسیری است که کاربران و ربات های گوگل برای دسترسی به محتوای این صفحه در مرورگر خود وارد می کنند.

هر آدرس اینترنتی از 3 قسمت اصلی یعنی پروتکل، دامنه و مسیر تشکیل شده است. دانستن آناتومی و درک قسمت های مختلف یک آدرس به ما کمک می کند تا هنگام ایجاد یک صفحه یا راه اندازی یک سایت جدید، استانداردهای سئو را به خوبی رعایت کنیم.

در این فصل هر یک از این 3 بخش را به تفصیل بررسی خواهیم کرد و به رایج ترین سوالات کاربران در مورد تاثیر آنها بر سئو پاسخ خواهیم داد. برخی از سوالاتی که در این بخش به آنها پاسخ داده شده است عبارتند از:

آیا SSL اجباری است و روی سئو تاثیر می گذارد؟
آیا وجود کلمه کلیدی در نام دامنه به رتبه بندی در این جمله کمک می کند؟
آدرس صفحه ما فارسی بهتر است یا انگلیسی؟
آیا خرید یک دامنه قدیمی به سئو سایت تازه ایجاد شده کمک می کند؟
برای راه اندازی وبلاگ در فروشگاه اینترنتی بهتر است از پوشه استفاده کنیم یا ساب دامین؟
پس از دانستن آناتومی آدرس هر صفحه، نوبت به معماری و ساختار درختی کل سایت می رسد. معماری آدرس های صفحه یک سایت نقش مهمی در درک گوگل از ارتباط معنایی و ارزش هر یک ایفا می کند. در این قسمت ابتدا سه الگوی رایج معماری یعنی Flat، Hierarchy و Holarchy را معرفی می کنیم و مزایا و معایب هر کدام را مورد بحث قرار می دهیم.

در ادامه، معیارهای اصلی تصمیم گیری در مورد معماری سایت و ساختار آدرس دهی را با نگاهی به چندین سایت یاد خواهیم گرفت.
تاکنون ساختار و معماری سایت خود را طراحی کرده‌ایم، اکنون نوبت ربات‌های گوگل است که به این صفحات دسترسی داشته باشند و بودجه خزیدن را مدیریت کنند. در سال‌های اخیر با افزایش نجومی وب‌سایت‌ها و صفحات وب، منابع گوگل برای تأیید و ایندکس کردن آن‌ها با محدودیت‌های جدی مواجه شده و شاهد کاهش سرعت ایندکس یا حتی عدم دسترسی گوگل به سایت‌ها تا چندین سال بوده‌ایم. هفته ها پس از ایجاد صفحه

بودجه خزیدن در واقع منابع و زمانی است که ربات های گوگل برای خزیدن و ایندکس کردن صفحات هر سایت اختصاص می دهند. این بودجه برای همه سایت ها یکسان نیست و بر اساس عوامل متعددی مانند سابقه فعالیت، نرخ انتشار محتوا، تعداد صفحات، لینک های خارجی و ... تعیین می شود.

برای مدیریت صحیح این بودجه، درک رفتار روبات های گوگل برای یافتن و ذخیره یک صفحه جدید ضروری است. ما این فرآیند را به طور کامل در ابتدای این فصل بررسی می کنیم.

در ادامه با ابزارها و تکنیک های موجود برای مدیریت بودجه خزنده آشنا می شویم. اکثر ابزارهایی که برای این کار داریم در پنل کنسول جستجوی گوگل ارائه شده است که در کارگاه کنسول جستجو نحوه استفاده صحیح از آنها را آموزش دادیم.
صرف نظر از زبان برنامه نویسی (به عنوان مثال php) یا سیستم مدیریت محتوا (به عنوان مثال وردپرس) سایت شما در آن نوشته شده است، خروجی صفحه همیشه به عنوان تگ های HTML به کاربر و گوگل نمایش داده می شود. به عنوان یک متخصص سئو که در زمینه فنی فعالیت می کنیم، باید به خوبی با تنوع و کاربرد این تگ ها آشنا باشیم. در واقع یادگیری این مفاهیم ابزارهای بهینه سازی هر سایتی را در اختیار شما قرار می دهد.

پس از آشنایی با ابزارها و عملکرد هرکدام در مدیریت خزش بودجه، با هم 10 سناریو رایج و کاربردی را ارائه می کنیم و به مثال های مختلف برای هر کدام نگاه می کنیم. ماتریس تصمیم گیری ارائه شده در این قسمت روش و تکنیک ابداعی خانوم سین می باشد و در دوره های داخلی و خارجی مشابه آن را نخواهید یافت.

قبل از یادگیری مفاهیم اصلی، تاریخچه HTML و چگونگی شکل گیری اینترنت را مرور می کنیم. این اطلاعات به ما کمک می کند تا ماهیت و اهمیت هر یک از مفاهیم ارائه شده در این فصل را بهتر درک کنیم. به عنوان توسعه ساختار کدنویسی استاندارد در HTML5، ما تگ های معنایی را یاد می گیریم تا محتوا و متا تگ های کاربردی را برای سئو به صورت جامع و کاربردی ارائه دهیم.

دانستن انواع برچسب‌ها برای استفاده در سر و بدن به ما کمک می‌کند تا بدون تغییر ظاهر سایت، درک آن را برای ربات‌های گوگل آسان‌تر کنیم. رعایت این استانداردها علاوه بر کیفیت ارائه، تأثیر مستقیمی بر سرعت و تجربه کاربر خواهد داشت. به عنوان مثال، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، 4 تگ کاربردی شامل prefetch، prefetch، prefetch و dns-prefetch را کشف خواهیم کرد که در فرآیند بهینه سازی سرعت سایت به آنها نیاز خواهیم داشت.

احتمالا با دیدن تصاویر بالا و این حجم از کد جدید، در یادگیری سئوی فنی دچار شک و تردید می شوید! اما نگران نباشید، برای درک بهتر هر یک از این کدها و نحوه استفاده از آنها، چند مثال را با هم مرور می کنیم. نیازی نیست همه این استانداردها را رعایت کنید، هنگام شروع یک پروژه جدید یا بهینه سازی سایت خود، این فایل کارگاهی و PDF را به عنوان راهنمای پیاده سازی پیش روی خود داشته باشید و مرحله به مرحله استانداردها را بررسی کنید.

تجربه سال ها تدریس و انجام پروژه ها به ما نشان داده است که بسیاری از دانش آموزان حتی با داشتن دانش کافی اعتماد به نفس لازم برای ورود به عرصه فنی را ندارند و یا در اولویت بندی کار خود با مشکل مواجه می شوند. برای حل این مشکل شما را با یک روش عملی تصمیم گیری و برنامه ریزی آشنا می کنیم که استفاده از آن می تواند کارایی و نتایج کار شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد.
برای اینکه بتوانید در نگاه اول گچ سقفی را بشناسید و با ویژگی های آن آشنا شوید، بهتر است به تعریف فوق توجه کنید. این نوع گچ کاری یکی از ابزارهای گچ کاری است که معمولاً در زاویه سقف بین سقف و دیوار اجرا می شود.

استفاده از زونا سقفی برای دکوراسیون داخلی و دکوراسیون سقف سابقه بسیار طولانی دارد. گچبری گلویی به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود مانند جلوگیری از ترک گوشه ها و جداسازی رنگ های رنگ شده از سقف تا به امروز جایگاه خود را در بین هزاران متریال دیگر حفظ کرده است.

بدون شک گچ بری سقف یکی از مهم ترین مراحل طراحی و ساخت هر ساختمان به حساب می آید و کیفیت گچ کاری سقف و همچنین طراحی خاص آن می تواند به ساختمان نشاط و جذابیت ببخشد و در روحیه افراد تاثیر بسزایی داشته باشد. اعضای خانواده.

همانطور که می دانید مردم بیشتر عمر خود را در داخل ساختمان یا فضای کار می گذرانند، بنابراین طراحی زیبا و ابتدایی خانه یا محل کار باعث سرزندگی و نشاط ساختمان می شود. بیشتر این مشکل مربوط به گچ کاری سقف است که می تواند در مقابله با آن و استفاده از الگوهای مخصوص گچ کاری مانند گچ کاری سقف تا حدودی موثر باشد.

مهمترین کاربرد گچ بری سقف یارو عبارت است از:

در گچبری های اطراف لوستر
روی سقف آشپزخانه
سر ستون ها
گچبری نور مخفی
در گوشه راهروها
و…

گچ کاری یارو می تواند در بسیاری از کارهای گچ کاری بین سقف و دیوار استفاده شود. گچ یارو از نظر زیبایی یکی از جذاب ترین گچ ها برای ایجاد نور مخفی به خصوص در اتاق نشیمن و پذیرایی می باشد. به راحتی می توانید ابزارهای نورپردازی مخفی را پشت این نوع گچ پنهان کنید و انعکاس نورهای رنگی را در خانه خود ببینید.

مدل های مختلف گچ برای گلو؟
گچ کاری سقف شیار عمدتاً در الگوهای دندان موشی، طراحی نور پنهان، طرح ورساچه، در اتاق نشیمن و اتاق نشیمن استفاده می شود. انتخاب مدل بستگی به سبک طراحی خانه شما دارد، مثلا اگر خانه شما کلاسیک طراحی شده است باید از مدل های کلاسیک موجود در بازار استفاده کنید.

رنگ آمیزی این نوع گچبری نیز می تواند مطابق با سلیقه صاحب خانه یا طراح وی باشد. برای این کار می توانید از رنگ های طلایی استفاده کنید. رنگ طلایی مجلل ترین رنگ برای رنگ آمیزی گچ گلو است. طلا همیشه نماد موفقیت، ثروت و تجمل بوده است. این رنگ ثابت درخشندگی زیادی به این مدل گچبری و همچنین دکوراسیون خانه می دهد.

مدل نور مخفی بسیار زیباست و در ایران و کشورهای دیگر طرفداران زیادی دارد. این الگوی گچبری می تواند خانه شما را به بهترین نحو چشم نواز، جذاب و لذت بخش کند و همچنین حس آرامش و نشاط را به اعضای خانواده می دهد. نوع و الگوی طراحی آن سلیقه ای است و می توان آن را مدرن یا کلاسیک انتخاب کرد.

برای گچ کاری یارو سقف می توانید از مدل های آماده و به اصطلاح پیش ساخته استفاده کنید و یا در حین ساخت از یک فرد ماهر استفاده کنید که نسبت به روش اول سخت تر است و زمان زیادی می برد.
مزایا و معایب گچ کاری مدرن
گچ کاری مدرن یا سیستم های سازه ای که در آن از گچ برای پوشش دیوارها و سقف ها استفاده می شود، مزایا و معایب خاص خود را دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنم:

مزایای گچ کاری مدرن
سرعت ساختمان
یکی از مزایای بارز گچ بری مدرن سرعت ساخت آن است. این سیستم سریعتر از روش های ساخت و ساز سنتی است و یکی از روش های ساخت و ساز ترجیحی در صنعت ساختمان محسوب می شود.

بازدهی بالا
گچ کاری مدرن بسیار موثر در نظر گرفته می شود. این سیستم بسیار قوی و مقاوم است و در برابر آب و رطوبت به خوبی مقاومت می کند.

احتمال آتش سوزی کمتر
سیستم گچ کاری مدرن دارای مقاومت بالایی در برابر آتش سوزی است که باعث کاهش خطر آتش سوزی و افزایش ایمنی ساختمان می شود.

بدون نیاز به زیرساخت
در سیستم گچ کاری مدرن به دلیل سبکی و عدم استفاده از پی، نیاز به صرف هزینه بیشتر در پی ساختمان کاهش می یابد.

بدون نیاز به خشک کردن طولانی مدت
سیستم گچ کاری مدرن زمان خشک شدن دیوارپوش را کاهش می دهد و از این رو زمان ساخت ساختمان با این روش کوتاهتر می شود.

سازگاری با طراحی داخلی
گچ مدرن systemth با انواع طراحی داخلی سازگار بوده و با انواع دکوراسیون و رنگ ها قابل تطبیق می باشد. این مشکل یکی از مزیت های گچ کاری مدرن برای جذب مشتری به حساب می آید.

سبک و وزن سبک
گچ کاری مدرن به دلیل سبکی و وزن سبک از نظر حمل و نقل و نصب بسیار ساده و آسان است.

محیط زیست پایدار
گچ به عنوان ماده اولیه سازه های ساختمانی استفاده می شود و یکی از مزیت های آن این است که در تولید آن انرژی کمتری مصرف می کند و در نتیجه از نظر زیست محیطی پایدار است.
حتما تا به حال انواع قاب بندی دیوار را در اینستاگرام دیده اید. بسیاری از مردم تصور می کنند که این قاب های مدل گچ کاری دست ساز هستند و صنعت گچبری ساده و شیک در سال های اخیر تغییر کرده است. احتمالاً به خاطر دارید که قاب دیوارهای گچبری خانه ها در دهه 60 و 70 به زیبایی نمای دیوارهای نئوکلاسیک خانه های طراحی شده نبود. راز زیبایی و نظم این دیوارهای تزئینی شیک و جدید چیست؟ آیا قیمت اسکلت دیواری برای زیباسازی دیوار لابی، پذیرایی و اتاق خواب ارزش دارد؟ چگونه اتاق تلویزیون را با این وسایل پیش ساخته مدرن و شیک تزیین کنیم؟

انواع اسکلت دیواری
در نمایشگاه ترنگ دریایی از انواع ابزار از پیش ساخته شده را مشاهده می کنید. مدل های وارداتی فقط توسط این شرکت. مثل این است که وارد یک جعبه مداد رنگی شوید! ابزارهای از پیش ساخته ای که شبیه گچ تخته های قدیمی هستند در سال های اخیر بسیار مد شده اند. بسیاری از افرادی که خانه خود را طراحی می کنند. برای تزیین دیوارها از این سبک قاب دیواری در دیوارهای نشیمن، هال و حتی اتاق خواب استفاده می شود.

صرف نظر از نوع ابزار پیش ساخته، قاب بندی دیوار می تواند سه سبک باشد:

قاب دیواری کلاسیک
قاب دیواری نئوکلاسیک
قاب دیواری مدرن
1- قاب دیواری کلاسیک

در طراحی دیوار خانه ها به سبک کلاسیک می توان از الگوهای ابزار پیش ساخته با جزییات استادانه، پر از نقش و نگار و رنگ های طلایی استفاده کرد. به عنوان مثال، در تصاویر زیر مشاهده کنید؛ شیارهای طلایی دیوار چقدر ظریف و زیباست. بدون ساختن خانه خلیج؛ آنها ظاهر کلاسیک خوبی به اتاق نشیمن صاحب خانه دادند.

برای کلاسیک کردن دیوار، باید:

از رنگ طلایی استفاده کنید
از سفیدهای دقیق استفاده کنید
به کنگره های مبلمان خود توجه کنید

قاب دیوار پذیرایی کلاسیک
برای دیوار پذیرایی می توانید از قاب دیواری طرح دار مطابق تصویر زیر استفاده کنید. در این پروژه ببینید که چگونه این تکرار منظم، قاب های مربع شکل، دیوار را شکل داده است. هیچ اشاره ای به رنگ طلایی نشده است، اما پروژه لوکس به نظر می رسد. البته استفاده از ابزار طلایی برای هر پذیرایی می تواند یک سبک کلاسیک آلمانی باشد. به عنوان مثال در دو تصویر زیر طراحان ترنگ دکور یک پذیرایی کلاسیک را برای مشتری تزیین کردند.

قاب دیوار اتاق خواب کلاسیک
انواع فریم دیواری را می توان در اتاق خواب استفاده کرد. در کدام مدل ها ابزارهای زیبایی در وسط قاب استفاده شده است؟ کدام مدل ها فقط یک قاب دارند; شما می توانید بسته به اندازه اتاق و سبک دکور یا ملافه؛ از انواع طرح های ابزار از پیش ساخته استفاده کنید.

استفاده از قاب دیوار اتاق خواب چیست؟
اطراف توالت
بالای تخت
در مورد عکس عروسی
دور از تلویزیون

2- اسکلت دیواری نئوکلاسیک
در سال 1999، سبک نئوکلاسیک بسیار محبوب شد. یکی از مهمترین عناصر این سبک، ابزارهای پلی اورتان از پیش ساخته شده است. رنگ‌های خاکستری، سفید و طلایی نیز بسیار پرطرفدار هستند، اما اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید سبک منحصر به فرد خود را در مفهوم مد داشته باشید. باید به نمایشگاه ترنگ دکور بروید. تمامی این رنگ ها و طرح ها در نهایت به نمونه ای منحصر به فرد برای قاب بندی دیوار نئوکلاسیک پذیرایی یا اتاق های شما تبدیل خواهند شد.

3- قاب دیواری مدرن
سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را فراموش کنید. سبک زندگی مجلل و اشرافی پشت سر گذاشته شده و تاریخ دنیای مدرن آغاز می شود. اگرچه دیوارهای تزئینی دقیق بسیار محبوب هستند. اما بسیاری از افرادی که ذهنشان مشغول است. معمولا بیشتر با مینیمال های مدرن ارتباط برقرار می کنند. ترنگ دکور ایده های زیادی برای این دسته از علاقه مندان به دکوراسیون منزل دارد. ببینید این ابزارهای پیش ساخته چگونه به دیوار این پذیرایی های مدرن شکل داده اند؟

قاب دیوار پذیرایی مدرن
در پذیرایی های مدرن می توانید از قاب های زیبا و ساده ای استفاده کنید که محیط آن با یک قاب تزیین شده است. البته اگر نوع طراحی قاب ساده باشد، قاب های چند ردیفه نیز برای طراحی خانه های مدرن ایده آل هستند.

انواع الگوهای قابل نصب روی دیوار
بسته به سبکی که طراح برای ورودی، اتاق نشیمن یا اتاق خواب شما در نظر گرفته است. شما می توانید انواع طرح های قاب را انتخاب کنید، با کمک طراح بررسی کنید. پس بهترین ها را سفارش دهید؛ مهم ترین مدل های قاب بندی عبارتند از:

یک ردیف
مستطیل های جدا
مستطیل های متجانس
مستطیل های بسته
علاوه بر این، فضای بین دو مستطیل قاب بندی را می توان با الگوهای مختلف پر کرد. مثلا ورق طلا یا رنگ های زیبا و جذاب.

اطراف دیوار پشت تلویزیون
یکی از حوزه های کانونی مهمی که می توانید برای قاب بندی دیوار خانه در نظر بگیرید. دیوار پشت تلویزیون است. کدام تلویزیون را می خواهید به دیوار نصب کنید؟ چه میز تلویزیونی دارید؟ انواع طرح های قاب مدرن ترنگ دکور با رنگ های جذاب دیوار تلویزیون اتاق خواب شما را مدرن و شیک جلوه می دهد.
حتما در مکان های تاریخی ایران گچ بری های زیبا و بی نظیری دیده اید. یکی از جنبه های معماری که باعث زیبایی خانه و ساختمان می شود گچ بری است. گچبری دیوار ، گچ بری سقف و گچ بری ستون به طور کلی سه نوع گچ کاری هستند که به گچ کاری قسمت های مختلف خانه مانند گچ کاری دیوار پذیرایی، گچ کاری ستون آشپزخانه و گچ کاری سقف اتاق خواب تقسیم می شوند. اینها گچ پیش ساخته و آماده استفاده یا گچ سنتی و گچ دستی هستند. در متن زیر با انواع گچ کاری و کاربرد آن برای فضاهای مختلف خانه آشنا می شویم:

گچ چیست؟
گچ بری هنر برش، گود کردن و کشیدن روی گچ است که در معماری ایرانی از ارزش بالایی برخوردار است. گچ بری در قسمت های مختلف ساختمان از جمله گچ بری سقف، گچ بری ستون، گچ بری ستون آشپزخانه، گچ بری ستون مرکز پذیرایی، گچ بری ستون وسط سالن، گچ کاری دیواری ستون و گچ آماده به کار دور لوستر مرسوم است.
گچ بری یکی از زیرشاخه های معماری است که در مناطق و دوره های مختلف سبک ها و اشکال مختلفی داشته است. همانطور که از نام گچ بری دیوارها و سقف ها مشخص است، عمده ترین ماده مورد استفاده در این هنر گچ است.


گچبری سقف روی لینک کلیک کنید.

https://gachboripersian.ir/%da%af%da%86%d8%a8%d8%b1%db%8c-%d8%b3%d9%82%d9%81-2/


هنر گچ بری در ایران و سایر کشورها رایج است. نمونه ای از کاربرد آن در کشورهای دیگر کلیساهای باستانی است که گچ بری سقف و گچ بری ستون ها به شکل چشم نوازی انجام می شود. شکل پذیری و چسبندگی گچ دلیل استفاده از این ماده برای تزئین بنا بوده است.

تاریخچه گچ بری دیوارها و ستون ها
اکتشافات باستان شناسان نشان می دهد که تاریخ ساخت گچ بر تاریخ آجر مقدم است. گچ بری دیوار برای تزئین در شهرهای ایران و عراق رایج است. اولین کسانی که در ایران از گچ بری دیوارها و سقف استفاده کردند هخامنشیان و بعدها ساسانیان بودند و اعراب این هنر را در زمان فتح ایران آموختند.
در دوره ایلخانی هنر گچ بری به کمال رسید. محراب هایی با انواع خطوط به ویژه انواع کوفی، استفاده از انواع گره های هندسی با نقوش سلیمی توماری و سلیمی ماری باعث پیشرفت هنر گچ بری در این زمان شد.
از بهترین نمونه های گچبری می توان به مسجد حیدریه قزوین، مسجد جامع ورامین و محراب مسجد ارومیه اشاره کرد.

دوره تیموری دوره رسمی سازی و قاب بندی گچ بری ها و گچ بری های مقران است. از آثار این دوره می توان به مقرنس های سر مسجد میدان کاشان، گچ بری های مدرسه خرگرد خواف و مقبره شیخ احمد جامی در تربت جام اشاره کرد.
در دوره صفویه هنر گچ بری وارد کاخ شاهان شد و مقرنس ها با عناصر مختلف به ویژه مقرنس های کچل و نیمه کچل با گل و گیاه برای تزیین کاخ شاهان استفاده می شد. از آثار این دوره می توان به کاخ هشت بهشت، میدان بازار قیصریه، اصفهان و تالارهای سلطنتی و موسیقی کاخ عالی قاپو اشاره کرد.

دوره گچ کاری دیوار و ستون در ایران
گچ بری اسلامی
معماری اسلامی یکی از بهترین شاخه های معماری است که نمونه هایی از آن را در مساجد دیده ایم. در معماری اسلامی از گچ بری استفاده می شود و نمونه های ظریفی از گچ بری سقف و ستون گچ بری از این دوره به جا مانده است.
در نمونه‌های گچبری اسلیمی معمولاً از پیکره یا چیزی به شکل انسان استفاده نمی‌شود و گچ‌بری کلاسیک اسلیمی بیشتر بر نقوش گل و گیاه و طرح‌های اسلیمی متمرکز بوده است. مسجد فریومد سبزوار یکی از نمونه های بارز گچ بری سنتی اسلامی است که از قرن سوم هجری به جای مانده است.

گچبری سلجوقی
در دوره سلجوقیان عمدتاً از گچ بری سقف، گچ بری ستون و گچ بری دیوارها برای تزیین نمای داخلی استفاده می شد. در گچ بری های سنتی دوره سلجوقی از خط کوفی و ​​نقوش سلیمی استفاده می شد و یکی از نمونه های ظریف این گچ بری در مسجد اردستان وجود دارد که با خط کوفی انجام می شود. نمونه دیگر مسجد و گنبد علوی در همدان است.

گچ بری دوره ایلخانی
پوشش سنتی در دوره ایلخانی پیشرفت زیادی کرد و حتی می توان گفت که به حد کمال خود رسیده است. در گچ بری های کلاسیک دوره ایلخانی، گره های هندسی با نقش های اسلیمی، گل ها و برگ های توخالی و برجسته و خطوط کوفی، سلطانی، دیوانی و رقعی. 
استفاده شده است که معماری این دوره را با شکوه ساخته است.
مسجد حیدریه قزوین، مقبره بایزید بسطامی در بسطام، محراب پیر بکران در اصفهان و مسجد جامع اصفهان نمونه‌هایی از هنر گچ‌کاری بناهای دوره ایلخانی هستند که زیبایی گچ‌کاری در این دوره را به ما نشان می‌دهند.
در حال حاضر با افزایش نرخ ارز، قیمت تجهیزات کامپیوتری و شبکه افزایش چشمگیری داشته است. به همین دلیل است که کاربران تمایل بیشتری نسبت به خرید محصولات موجود در انبار (یا دست دوم) دارند. از جمله این تجهیزات می توان به «خرید ورک استیشن استوک» اشاره کرد که قیمت سهام آن بسیار مناسبتر است. در این مبحث می خواهیم در مورد معرفی، تفاوت، قیمت و خرید ایستگاه کاری استوک یا محفظه کارکرده HP صحبت کنیم. با ما بمان.

ایستگاه کاری HP Stock
ایستگاه کاری یک کیس کامپیوتری است که مانند کامپیوتر شخصی شامل پردازنده، رم، هارد دیسک و سایر قطعات است، با این تفاوت که از لپ تاپ و کامپیوتر معمولی بسیار قدرتمندتر است. دلیل قدرتمندتر بودن ایستگاه‌های کاری نسبت به رایانه‌های شخصی این است که ایستگاه‌های کاری توانایی پشتیبانی از پردازنده‌های دوگانه و پردازنده‌های گرافیکی قدرتمندتر و فضای رم بیشتر را دارند. به همین دلیل است که قیمت ایستگاه کاری کمی بالاتر از لپ تاپ است. با این حال، اگر به تجهیزات قدرتمندتری نسبت به یک ایستگاه کاری نیاز دارید، می توانید از سرورهای شبکه استفاده کنید.
ورک استیشن ها توسط برندهای مختلفی مانند لنوو، ایسوس، اچ پی و ... تولید می شوند که در این میان برند اچ پی قوی ترین ورک استیشن ها را تولید می کند. ایستگاه های کاری HP Case دارای 4 نسل هستند که هر کدام ویژگی منحصر به فرد خود را دارند. ایستگاه های کاری HP طول عمر بسیار بالایی دارند و می توانید سال ها با خیال راحت از آنها استفاده کنید. با توجه به قیمت بالای این کیف های جدید، کاربران ترجیح می دهند از استوک خود استفاده کنند.



عمل چیست؟
استوک در لغت به معنای انبار است و در اصطلاح کامپیوتری به معنای کالایی است که استفاده شده، اما عملکرد خوبی دارد و قابل استفاده است. برای درک بهتر می توانید کلمه سهام را معادل دو کلمه استفاده شده و استفاده شده در نظر بگیرید. در بسیاری از تجهیزات شبکه مانند سوئیچ های سیسکو، سرورهای HP و ایستگاه های کاری کیس، موجودی محصولات Navi آنها پرفروش ترین است.
تفاوت بین ایستگاه کاری HP اصلی و جدید چیست؟
چمدان ایستگاه کاری انبار:

از نظر عملکرد سالم است.
قیمت بسیار پایین تری دارد.
دوره استفاده مشخصی وجود دارد.
آکبند نیست.
ممکن است جعبه نداشته باشد.
ممکن است خط و خش داشته باشد.
با خرید محفظه ایستگاه کاری اچ پی کارکرده در هزینه ها صرفه جویی می کنید و دقیقاً عملکردی مشابه نمونه جدید خواهید داشت و در واقع فقط ممکن است از نظر دوستی تفاوت ظاهری کمی داشته باشند. البته اکثر محصولات یوزد شبیه نیو هستند. به عنوان مثال، اگر قیمت Navi Workstation Z240 HP حدود 1000 دلار باشد، قیمت سهام این کیس حتی می تواند به 600 دلار نیز برسد.
شایان ذکر است با نازلترین قیمت در بازار موجودی تمامی مدل های ایستگاه کاری اچ پی در شبکه گستر بورس با کیفیت تضمینی و تحویل فوری قابل خریداری است. در تمام ایستگاه های کاری موجود در سایت، چندین تست سلامت عملکرد توسط کارشناسان مجرب انجام می شود. بنابراین دیگر نگران عملکرد دستگاه خود نباشید.
با توجه به قیمت بسیار پایین، سلامت و کارایی پایین محصولات موجود در بورس از جمله مانیتور استوک وارداتی اروپایی و آمریکایی، خرید محصولات موجود در بورس در سال های اخیر به سرعت رایج شده است و حتی بسیاری از سازمان ها و سازمان های دولتی و خصوصی تغییر کاربری داده اند. برای خرید محصولات از انبار . .
متأسفانه بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کردند که محصولات استوک آسیب دیده و خراشیده شده است، در حالی که ما در اینجا تعریف کامل و دقیقی از استوک ارائه می دهیم.

برای خرید کیس استوک روی لینک کلیک کنید.

https://hupadrayaneh.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%af%d9%88%d9%85-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%b1%d9%82/%d9%85%db%8c%d9%86%db%8c-%da%a9%db%8c%d8%b3-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%88%da%a9-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%86%d8%b3%d9%84-9/


اول، تعریف کاملی از استوک و مانیتورهای دست دوم
مانیتورهای استوک در کشورهای پیشرفته مانند اروپا و آمریکا دارای تعاریف و قوانین خاصی هستند که تفاوت اساسی با مانیتورهای دست دوم دارد.

در این کشورها زمانی که شخصی کالایی مانند مانیتور را از فروشگاه خریداری می کند، می تواند کالای خریداری شده را بدون قید و شرط برای مدت معینی برگرداند و وجه پرداختی را دریافت کند، در حالی که با توجه به اینکه این مانیتور به دلیل بازکردن کارتن یا غیره خریداری شده است. -به نام unpacking، استفاده شده یا حتی استفاده نشده، دیگر به عنوان کالای آکبند پذیرفته نمی شود و به دسته مانیتور استوک اضافه خواهد شد.

اساساً این کالاهای بورسی به کشورهای آسیایی از جمله منطقه خاورمیانه ارسال می شود و با قیمت بسیار پایین نسبت به قیمت آکبند به فروش می رسد. در نتیجه برخی از مانیتورهای موجود در بازار بسیار تمیز و بدون خط و خش هستند.

تفاوت بین مانیتور دست دوم و استوک چیست؟
اگرچه بسیاری از افراد مانیتورهای دست دوم را همانند مانیتورهای اصلی می دانند، اما مانیتورهایی که در ایران به صورت دسته ای تولید می شوند و برای مدتی مورد استفاده قرار می گیرند و سپس به فروش می رسند، مانیتور دست دوم محسوب می شوند. این در حالی است که مانیتورهای استوک عمدتاً از کشورهای اروپایی و آمریکایی یا شرق آسیا مانند چین به ایران وارد می شود.

خرید سهام یا مانیتور دست دوم؟
طبق تجربه، عمدتاً افراد یا سازمان ها به دنبال خرید مانیتورهای سهام اروپا هستند.

یک مانیتور استوک فول اچ دی بخرید
اکثر کاربران عادی و حرفه ای به دنبال خرید مانیتور استوک فول اچ دی هستند و در این مورد به مشتریان توصیه می کنیم مانیتور استوک با پورت HDMI خریداری کنند.
انواع پنل های نمایشگر استوک و کارکرده
پنل IPS
پنل TN
پنل VA
مانیتور استوک LED یا LCD؟
امروزه اکثر کاربران به دلایل زیر به دنبال خرید مانیتورهای LED هستند:

بهترین کیفیت
مصرف انرژی کمتر
تنوع بیشتر مانیتورهای LED

بهترین مارک مانیتور استوک چیست؟
متاسفانه به دلیل تبلیغات زیاد برندهای سامسونگ و ال جی در ایران، اکثر مردم فکر می کنند بهترین برندها ال جی و سامسونگ هستند در حالی که از نظر کیفیت و قیمت بهترین برندها عبارتند از:

مانیتور سهام دل
مانیتور استوک اچ پی
مانیتور استوک ال جی
مانیتور استوک سامسونگ

محبوب ترین اندازه ها هنگام خرید مانیتورهای فول اچ دی موجود در انبار
مانیتور استوک 24 اینچی
مانیتور استوک 27 اینچی
مانیتور استوک 30 اینچی
مانیتور استوک 32 اینچی
خرید مانیتور 4k در انبار
مانیتور سهام Ganav
مانیتورهای سهام وارداتی
مانیتور بازی اصلی
خرید عمده مانیتور سهام
عمده فروشی مانیتورهای دست دوم

خلاصه نهایی خرید مانیتور سهام
واردات مانیتور استوک توسط کیهان بازار از جنوب ایران و گناوه انجام می شود، این مجموعه همواره سعی داشته بهترین و سالم ترین مانیتورهای استوک Full HD را در بازار عرضه کند.
سفید کردن دندان یک روش سفید کردن موقت دندان است که اکثر افراد از آن برای زیبایی و بهبود لبخند خود استفاده می کنند.
برای انجام سفید کردن دندان دو روش به نام‌های سفید کردن در مطب و سفید کردن خانگی وجود دارد که راندمان روش در مطب برای گرفتن نتایج سریع‌تر بیشتر است و روش خانگی بعد از چند هفته تأثیر خود را در سفید کردن دندان‌ها نشان می‌دهد. اما این روش زمانی نتیجه بسیار مطلوبی دارد که از روش های سفید کننده اداری و خانگی به طور همزمان استفاده شود.

باید سینی پلاستیکی را شب هنگام خواب که در واقع از قالب دندان های شما در آزمایشگاه ساخته شده و ژل سفید کننده بین فضاهای مناسب قرار می گیرد در دهان خود قرار دهید و هر روز صبح آن را خارج کنید.

سفید کردن دندان چیست؟
بلیچینگ دندان دررشت بخشی از خدمات دندانپزشکی زیبایی است. با استفاده از روش بلیچینگ، رنگدانه هایی که بین هرم مینای دندان رسوب می کنند و باعث آسیب طولانی مدت به دندان های بیمار می شوند، توسط مواد سفید کننده اکسید شده و از بین می روند.
بیشتر مواد مورد استفاده در فرآیند سفید کردن دندان ها به مینای پایین و عاج دندان نفوذ می کنند و رنگدانه های ایجاد شده را از بین می برند و دندان های شما را درخشان تر می کنند.


عصب کشی در رشت  روی لینک کلیک کنید

https://drshamsdentist.com/%d8%b9%d8%b5%d8%a8-%da%a9%d8%b4%db%8c-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%b4%d8%aa/


البته باید به این نکته توجه کنید که ترمیم های دندانی را نمی توان با روش سفید کردن دندان سفید کرد. ترمیم دندان به پر کردن دندان، لمینت دندان و روکش دندان اشاره دارد.

معمولاً هنگام استفاده از سفید کردن دندان، قسمت‌هایی که ترمیم‌های دندانی هستند، کمی تیره‌تر از بقیه دندان‌ها نشان داده می‌شوند و در هنگام صحبت کردن، کمی واضح و متمایز به نظر می‌رسند. البته راهی وجود دارد و آن بلیچینگ ترمیم های دندانی است که با تعویض آن ها سفید می شود.
استفاده از این روش برای افرادی که از نظر ژنتیکی دندان های زرد دارند، افرادی که مدتی است سیگار می کشند و افرادی که به نوشیدن چای و قهوه زیاد علاقه دارند به شدت توصیه می شود، زیرا این افراد به خصوص گروه دوم و سوم بیشتر هستند. احتمال تغییر آنها به رنگ دندان هستند.

دلیل میزبانی سفید کردن دندان چیست؟
همه ما می بینیم که با گذشت زمان دندان ها تغییر رنگ داده و زرد می شوند. برخی افراد برای کنترل بیماری خود نیاز به مصرف داروهای خاصی دارند که تاثیر زیادی در تغییر رنگ دندان های افراد دارد.
برای سفید کردن دندان ها باید به پزشک مراجعه کنید. زیرا روش های موقت نمی توانند مدت زیادی برای شما دوام بیاورند.

البته به این نکته توجه کنید که با سفید کردن دندان هیچ عاملی برای سلامت آن فراهم نکردید و فقط زیبایی دندان های خود را افزایش دادید. البته برای داشتن لبخندی زیبا باید دندان های زیبا، لثه های خوش رنگ و دندان های منظم داشته باشید.

زمانی لثه های رنگی زیبایی خواهید داشت که عوارض و ناهنجاری هایی مانند مشکلات عفونی در لثه های خود نداشته باشید. علاوه بر این، زمانی که دو فک شما کاملاً موازی یکدیگر هستند و دندان‌های شما کاملاً در موقعیت‌های مربوطه قرار می‌گیرند، دندان‌های شما به طور یکنواخت قرار می‌گیرند.
امروزه بسیاری از افراد برای از بین بردن زردی دندان و زیباتر شدن لبخند خود از روش سفید کردن دندان استفاده می کنند.

البته این روش شفافیت فوق العاده ای را نیز برای دندان های شما به ارمغان می آورد و در صورت وجود لکه بر روی دندان ها، لکه ها را از بین می برد.
چه زمانی به سفید کردن دندان نیاز داریم؟
لایه عاج زیر مینای دندان قرار دارد که با افزایش سن تیره تر می شود و البته دلیل این تیرگی رسوب مداوم عاج ثانویه دندان است که توسط سلول های زنده ادنتوبلاست موجود در پالپ دندان تولید می شود.
اکثر افرادی که اصرار به سفید کردن بیش از حد دارند باید بدانند که درست است که مینای دندان آنها شفاف و نازک می شود. اما این ظرافت باعث می شود رنگ تیره عاج کاملا نمایان شود.

اجزای سفید کننده دندان شامل موارد زیر است:
تثبیت کننده: این ماده از تجزیه ترکیبات سفید کننده جلوگیری می کند.
نگهدارنده: این عنصر برای افزایش ماندگاری و اثربخشی محصول استفاده می شود و اسیدیته را متعادل می کند.
افرادی که در گذشته از سیگار استفاده کرده اند نیز کاندیدهای خوبی برای سفید کردن دندان ها هستند. البته دقت داشته باشید که با استفاده مجدد از آن امکان بازگشت رنگ و یا از بین رفتن اثر سفید کنندگی وجود دارد.